El Sabadell Gimnàstic Club participarà un any més a les Competicions Escolars organitzades pel Consell Esportiu de Sabadell i la UCEC amb un total de 30 gimnastes.
També a la Copa Catalana de Gimnàstica Artística, Femenina i Masculina, organitzada per la Federació Catalana de Gimnàstica, i a diverses competicions arreu del territori català i espanyol, amb un total de 84 nens i nenes, des de categoria Escolar Federada fins Base 1 a 7 i Via Olímpica.