Aquest mes de febrer comença la TEMPORADA DE COMPETICIONS DEL 2026

El Sabadell Gimnàstic Club participarà un any més a les Competicions Escolars organitzades pel Consell Esportiu de Sabadell i la UCEC amb un total de 30 gimnastes.

També a la Copa Catalana de Gimnàstica Artística, Femenina i Masculina, organitzada per la Federació Catalana de Gimnàstica, i a diverses competicions arreu del territori català i espanyol, amb un total de 84 nens i nenes, des de categoria Escolar Federada fins Base 1 a 7 i Via Olímpica.

Des d’aquí desitgem a tothom, gimnastes i famílies, que gaudiu al màxim d’aquestes jornades i d’aquest esport meravellós.

MOLTA SORT i, perquè no, molts èxits!!!

Scroll al inicio