Benvolgudes famílies, necessitem la vostra ajuda per a la Cistella de Nadal!
Aquesta iniciativa l’estem organitzant les mateixes famílies per donar suport al club i a les nostres gimnastes. A partir d’avui a la tarda, qui vulgui col·laborar rebrà un talonari de 10 paperetes (4 € cadascuna). La idea és avançar els 40 € del talonari i després anar venent les paperetes al vostre ritme. El pagament s’haurà de fer en efectiu.
Entre totes les famílies podem recaptar molt pel club.
Moltes gràcies per la vostra ajuda!