La Cistella de Nadal del Sabadell Gimnàstic Club

Benvolgudes famílies, necessitem la vostra ajuda per a la Cistella de Nadal!

Aquesta iniciativa l’estem organitzant les mateixes famílies per donar suport al club i a les nostres gimnastes. A partir d’avui a la tarda, qui vulgui col·laborar rebrà un talonari de 10 paperetes (4 € cadascuna). La idea és avançar els 40 € del talonari i després anar venent les paperetes al vostre ritme. El pagament s’haurà de fer en efectiu.

Entre totes les famílies podem recaptar molt pel club.

Moltes gràcies per la vostra ajuda!

Scroll al inicio