El passat cap de setmana, els dies 30 i 31 de maig, es va celebrar a Figueres el Campionat de Catalunya de Base. En aquesta competició van participar 34 gimnastes del Sabadell Gimnàstic, en assolir una de les 20 places que hi donen dret a participar segons classificació de les 3 Jornades de Copa catalana que s’han desenvolupat durant els mesos de febrer a maig. A més d’aquest èxit de participació, els resultats del Campionat han estat excel·lents, en obtenir un bon grapat de medalles:
- Categoria Base 1G:
- Ariadna Bilal – Subcampiona de Catalunya a l’aparell de Salt
- Categoria Base 2G:
- Sofía del Riego – Subcampiona de Catalunya a l’aparell d’Asimètriques
- Àstrid González – 3a classificada a l’aparell de Salt
- Mía Serrano – 3a classificada a l’aparell de Terra
- Categoria Base 3G:
- Lena López – Subcampiona de Catalunya a l’aparell d’Asimètriques
- Anna Fernández – 3a classificada a l’aparell de Terra ex aquo
- Lucia Duran – 3a classificada a l’aparell de Terra ex aquo
- Categoria Base 5M:
- Nur Crisóstomo – 3a classificada a l’aparell de Barra d’equilibris
- Categoria Base 5G:
- Lía Vives – Subcampiona de Catalunya Individual
- Georgia Palahí – 3a classificada a l’aparell de Terra
- Categoria Base 6M:
- Irene Garcés – Subcampiona de Catalunya a l’aparell de Salt
- Categoria Base 7P:
- Júlia Fortuna
- Subcampiona de Catalunya
Individual - Subcampiona de Catalunya a l’aparell d’Asimètriques
Enhorabona a totes les medallistes i a la resta de representants del club! Felicitats per aquesta temporada fantàstica a totes les gimnastes i tècnics, formeu un gran equip!!